МІЙ ДОСВІД

ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ



Патріотизм – серцевина людини, основа її активної позиції.
В.О. Сухомлинський.
В своїй педагогічній діяльності використовую затверджені міністерством освіти і науки програми, які повністю відповідають навчальним вимогам та національній доктрині розвитку історичної освіти; впроваджую елементи різних інноваційних технологій, що сприяє реалізації моєї проблеми «Формування громадянських кометентностей учнів шляхом особистісно-орієнтованого навчання та виховання».
Оптимальна реалізація особистісно-орієнтованого та  компетентісного підходу у моїй практиці здійснюється за допомогою  застосування інтерактивних технологій на уроках історії, активного впровадження технології проблемного та проектного навчання , краєзнавчих досліджень. Використовую роботу в групах, в парах, рольові ігри або розігрування ситуацій, обмін думками, виконання практичних робіт. «Мікрофон», «Продовж мене», «Марафон», «Хронологічний калейдоскоп», «Круглий стіл», «Засідання експертної групи», «Займи позицію» , «Акваріум» дозволяють розвивати навички самостійної роботи учнів. Методи викладання найчастіше застосовуються не окремо, а комбінуються, доповнюють один одного.
В позакласній роботі залучаю дітей до дискусій, вікторин, екскурсій та подорожей. В позаурочній діяльності залучаю дітей до роботи в шкільному науковому товаристві «Джерело», результатом якої неодноразово ставала перемога на районному етапі Всеукраїнського конкурсу  учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням . Всі форми учнівської туристсько-краєзнавчої роботи сприяють активізації мислення, творчого пошуку рішень нестандартних ситуацій, розвивають творчі здібності, виховують любов до рідного краю Моя розробка екскурсії вихідного дня була надрукована в обласному методичному посібнику для класних керівників «Формула здоров’я» (2012 рік). Обрані методи та форми діяльності, на мою думку, в повній мірі дозволяють створити умови для розвитку  творчої особистості учнів, виховання патріотів, які  здатні розбудовувати українську державу на засадах толерантності, гуманізму та взаємопідтримки.

Немає коментарів:

Дописати коментар